Friday, January 01, 2010

4, 3, 2, 1!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~

orang kate, nak mulakan ape2 pun, kene dengan bismillah kan. jadi saya ingin memulakan tahun 2010 ini dengan lafaz tersebut. dalam hati ney, perlahan2 saya memanjatkan syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan meneruskan satu lagi tahun perjalanan dalam hidup saya ini.

tahun 2010, apa yang baru?
kalendar baru semestinya. dan juga diari baru. blog akan ditambah dengan entri2 baru, cerita suka dan duka saya yang anak, cucu dan cicit saya kelak boleh baca.

jadi kita mulakan dengan langkah baru. dan ermmm, gamba baru?

perasan tak gamba ni dengan baju tido? ya, rakan2. new year di ruma sahaja. ;)
nevertheless, i had fun!

4 comments:

anak laut said...

gaya yg sangt mengoda tu..

Nur Shakhina Ahmad said...

lol. mne adelahh.
ececeh, gamba baju tido aje, menggoda lah? ;P

neeZhom said...

Bismillah. Salaam, semoga tahun baru menambahkan keceriaan dan memantapkan iman anda kepada si Dia :)

Nur Shakhina Ahmad said...

neezhom: thanks. insyaallah.. :)